I lördags

I lördags när vi hade segat oss upp efter en lång kväll med turnering i Wii och film i fredags så åkte vi båt till Skansen. Vi kollade på massa coola fiskar, krokodiler och äckliga spindlar som fick mig att skrika. Men värst var nog kackerlackorna... Jag och pojkvännen gjorde en deal som gick ut på att om jag klappade en orm så skulle han klappa en stor, hårig och läskig spindel. Jag är stolt för vi gjorde det! Sen käkade vi lite och kollade på utsikten för den är ju så fin från Skansen, man ser ju bland annat Globen.

Efter att vi hade varit på Skansen åkte jag och killen själva till Vasamuseet. Har varit där innan men det var länge sen så det var coolt att se det enorma skeppet.


Vi åkte båt till Skansen.


Såg massa djur.


Haha spana in ekorren som sitter på sköldpaddan!





Fler bilder kommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0