Jag idag

Fick slutade tidigare idag så har varit hemma en liten stund. Det är tydligen någon speciell dag för det var runt tjugo tårtor i skolan som man fick smaka på. Men jag är för lat för att stå i en så lång kö, hehe.

Jag är hemma en snabbis hos mamma för att hämta lite grejer och ska snart springa ut till bussen. Jag ska åka hem till pappa. Känner att jag måste stanna och hoppa in på något ICA på vägen dit för jag är så otroligt godissugen och behöver piggas upp lite.

Här får ni dagens outfit. Ha en fortsatt trevlig dag! =)




Kommentarer
Postat av: aww

med mig är det också bra :)

2010-04-22 @ 16:37:06
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygging <3

2010-04-22 @ 17:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0