Är du kittlig Maja?

När skolan slutade idag tog jag bussen hem i snöstormen. Nästan direkt som jag kom hem somnade jag med huvudet på köksbordet! Hahaha! Ingen väckte mig heller. Det enda jag minns är att pappa sa när jag låg där "Är du kittlig Maja?". När jag vaknade slängde jag ner de där sakerna man har på ögonen när man solar och åkte in till stan för en 25 minutare i solariummet. Det sved som tusan runt ögonen och får vänta ett litet tag innan jag solar igen en sista gång på ett tag. Kommer inte kunna sola sen för jag ska käka medicin.

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Druckit te och fjantat mig med syrran så jag fick kramp i magen! Så nu ska jag krypa ner i sängen. Godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0