Rare fashion



Kollar runt på Nelly.com. Rare har ju massa otroligt fina kläder! Funderar på att beställa hem lite grejer därifrån. Finns så många snygga armband med nitar och andra coola saker på!

Men nu ska jag sova. Jag ska upp tidigt imorgon för jag kan inte få skjuts till skolan, vilket innebär att jag måste gå till bussen runt kvart över sju, roligt. Det tar ju så lång tid att åka buss nu när vädret är som det är. Men men =) Imorgon efter skolan blir det shopping och solning! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: eminaochmaria

sv: ingeting speciellt faktiskt,varit i skolan och tagit det lungt hemma! :D själv då?

2010-01-28 @ 22:32:50
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0