Sticka nålar i sig på Biologin

På biologin idag skulle vi kolla vilken blodgrupp man tillhörde. Det var så himla läskigt att se nålarna som man skulle sticka sig med och jag bangade ur flera gånger. Men tillslut sa jag åt Emma att hon skulle göra det på mig. Efter att jag dragit bort handen några gånger och skrikit "jag vågar inte!" så kunde hon sticka mig. Haha det gjorde ju inte alls ont! Sen fick man kolla vilken grupp man tillhörde. Det var faktiskt ganska intressant!

Nu har jag tagit bussen från skolan och kom precis hem. Har med mig min sjuka pojkvän så han blir hämtad snart. Då tänkte jag laga lite mat till mig själv. Är väldigt sugen på pasta och currysås...


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer du klara:D

2010-01-26 @ 18:21:22
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kommer du klara:D

2010-01-26 @ 18:21:23
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0