"Kan jag hjälpa dig med något?"

Internet funkade inte idag på morgonen så jag kunde inte blogga då. Men nu funkar det! Jag och Kajsa gjorde oss iordning snabbt och åkte iväg till stan för shopping. En speciell person fyller ju år i morgon så jag skulle köpa presenter också. Sen åkte vi till IKEA och skulle äta. När jag stod i kön till kassan så stod Kajsa runt tio meter bort och väntade. Då gjorde jag massa fula miner till henne. Jag märkte inte att det var min tur i kassan så jag stod där och gjorde grimaser. Efter en stund sa hon i kassan "kan jag hjälpa dig med något?". Haha! Sen gick vi till ett shoppingcenter som heter Modehuset där jag köpte en blommig söt klänning till mig. Perfekt till sommaren!






Vad kan detta vara som jag köpte?


Kommentarer
Postat av: Philip

:O!

2010-03-27 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0