Klantmaja

När vi hade kommit hem till mamma, parkerat bilen och så skulle jag gå ut. Då är det en enorm vattenpöl som har frusit till is utanför min bildörr! Så jag halkar ut på en tom parkering som är bredvid oss. Sen är det en till bild bredvid den tomma parkeringen och tillsammans med vår bil gör den så att man inte kan gå förbi vattenpölen. Man kan inte gå framför bilarna heller för där är det ett staket och en stor snöhög. Men pappa går på isen för att visa att han är man men den spricker. Tack, nu kan jag ännu mindre gå över! Med massa väskor hängandes på mig nästan hänger jag mig på den andra bilen och tar mig äntligen över pölen. Hurra!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Godnatt! =)


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Bara bra med mig, men börjar få ont i halsen :(

2010-03-16 @ 16:39:28
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Joo de är bara bra tack!:) själv då?

2010-03-16 @ 16:50:14
URL: http://wickedtime.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0