Måste berätta..

.. vad vi gjorde på idrotten idag! Vi dansade någon jättekonstig dans där man skulle stå tre på bredden och hålla varandra i handen sen skutta runt och snurra och stampa och snurra lite till. Vi fick massa publik också.. Sen skulle vi göra rörelser som läraren visade. Den roligaste rörelsen var att man skulle hålla händerna på höfterna och böja på knäna sen gå så, sen upp igen. Alltså det såg så sjukt ut så jag höll på att kvävas av skratt. Svårt att förklara men värt ett försök ;-)

När min sista lektion var slut väntade pojkvännen på mig och vi gick hem till mig. Då började det snöa! Fy sjutton, det som har varit så soligt och fint och så ska det börja snöa igen! Är det ens lagligt?! Men iallafall, sen har vi varit hela dagen.


Tuff hand va?


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Tack :)

2010-03-04 @ 20:43:30
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: emma

hihi det var den verkligen! :D

hahah nu dog jag lite igen, den där rörelsen alltså.. xD

2010-03-04 @ 21:57:09
URL: http://heytheree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0