Bloggpaus

Hej på er!

Jag vet, jag har inte bloggat på ett bra tag. Jag har bestämt mig för att ta en bloggpaus nu när det bara är en månad kvar av skolan och koncentrera mig på det istället. När sommarlovet är här börjar jag blogga igen, en helt ny start. Det vill ni inte missa!

Jag hade det superbra på resan till Mallorca. Allt var så fint, naturen, hotellet och värmen. Att ha hundra spanska killar springandes efter en var ju inte helt fel heller, haha. Jag kommer absolut tillbaka dit!

Ha det så bra så hörs vi! =)




Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

kom tillbaka , vi saknar din blogg! :O

2010-06-11 @ 22:26:24
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0