Shopping med Kajsa

Idag blev det en shoppingrunda på stan med Kajsa! När vi gick in till stan blåste det så himla mycket att om vi hade hoppat upp i luften hade vi blåst iväg och aldrig mer nuddat marken, haha. Jag tänkte köpa en svart kofta som jag såg förra gången jag var i stan, men den var slut så jag köpte en grön istället. Mitt lypsyl är slut så det köpte jag ett nytt också, med vaniljdoft. Var ju tvungen att slicka mig runt munnen och se om det smakade vanilj också, och det gjorde det! Hittade även ett armband men hade sån beslutsångest så jag lämnade tillbaka det och köpte ett annat med döskallar och andra fina saker på. Döskallar är ju så inne nu!

Nu håller jag på att måla naglarna. Slänger upp några bilder på vad jag fick med mig hem från stan snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0